x تبلیغات
معرفی بهترین وکیل کیفری، حقوقی، خانواده

وظایف وکیل ملکی چیست؟

 

  • وکیل ملکی موظف است تا طبق مفاد وکالت نامه، در حوزه اختیارات خود از سوی موکل به انجام وظایف مربوطه رسیدگی کرده و از حق موکل خود به نحو احسن دفاع کند و پیگیر امور پرونده باشد.
  • مشاور و وکیل حقوقی ملکی باید در دادگاه و جلسات دادرسی حضور یافته و اقدام به تنظیم لایحه نماید یا دادخواست تجدید نظر دهد.
  • وکلای ملکی موظف هستند حق الوکاله خود را از موکل شان دریافت کرده و بعد از آن هزینه ی دیگری خارج از مبلغ توافق شده دریافت نکنند.

شرایط کار بهترین وکیل ملکی در کرج به این صورت است که باید تمامی اسناد و مدارک مربوط به ملک مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهد ضمن اینکه تعهد و مسئولیت لازم را برای رسیدگی به امور پرونده موکل خود قبول کند و در هر مرحله گزارشات لازم را نسبت به فرآیند بررسی پرونده به موکل ارائه دهد.

امروزه نقش وکیل برای گرفتن مجوز های ملکی و مستندات بسیار مهم است زیرا مربوط به مراحل حل اختلافات و امور پیرامون آن می شود. در واقع وکیل ملکی می تواند با داشتن اطلاعات کافی درباره مسائل مربوط به حوزه اجاره، مالکیت، خرید و فروش و رهن از منافع و حقوق افراد مشاوره و دفاعیه درست و اصولی ارائه دهد. با توجه به اینکه امور ملکی کشور پیچیده و زمان بر است باید وکیل پرونده برای پیگیری مدارک ملکی و اسناد مربوط مسئولیت قبول کرده و حضور در دادگاه را بپذیرد. در واقع می توان گفت یک وکیل حاذق می تواند در مدیریت زمان برای رسیدگی به پرونده ها همچنین امکان موفقیت در دعاوی حقوقی نقش موثری داشته باشد.

ضرورت انتخاب بهترین وکیل ملکی در کرج برای اخذ مجوزها و مستندات ملکی برای برطرف کردن اشکالات پیش آمده در اسناد ساختمانی و ارجاع پرونده حقوقی افراد بسیار کلیدی است چرا که در بسیاری از موارد وکلای ملکی قادر به رفع ابهامات و پاسخ به سوالاتی هستند که ممکن است نتیجه خوبی در پرونده دعاوی داشته باشد، همچنین وکلای ملکی وظایف گسترده ای دارند که در زمینه فعالیت های حقوقی از طرف اشخاص حقیقی و یا حقوقی به عنوان کاردان مسئولیت قبول می کنند. این دسته از وکلا باید مهارت لازم را در حوزه برطرف کردن اشکالات موجود در اسناد ملکی، قولنامه و مبایعه نامه ها داشته باشند.

از مهم ترین وظایف وکلای ملکی ارائه مشاوره حقوقی به مشتریان است که می تواند شامل قرارداد های خرید و فروش، تنظیم اسناد رسمی، حل و فصل اختلافات امور حقوقی و ملکی، حضور در مذاکرات و عقد قراردادها همچنین ارائه نظرات حقوقی با اخذ مدارک لازم و مجوز های مالکیت ملکی است.

 

 سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقش موثر وکیل در گرفتن مجوزهای ملکی با وب سایت ما همراه باشید 

طلاق رجعی چیست؟ ➕ شرایط و احکام طلاق رجعی در زمان عده

 

طلاق رجعی چیست؟

طلاق رجعی نوعی طلاق می باشد که در دین اسلام مرد حق دارد تا زمان عده زن به او بازگردد بدون اینکه نیاز باشد خطبه عقد بین آنها خوانده شود، به طور دیگر می توان بیان کرد هرگونه انجام فعلی از طرف مرد که نشان دهنده بازگشت به زن می باشد تمایل آن به ادامه زندگی با زن را نشان می دهد و این نیز به منزله رجوع به حساب می آید. بنابر همین موضوع که  طلاق از نوع رجعی می باشد زن نیز موظف است در طول این مدت عده زن نیز باید عده را نگه داشت زیرا درصد رجوع مرد در این نوع طلاق بسیار زیاد است. شما برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره طلاق رجعی می توانید به بهترین وکیل طلاق در تبریز مراجعه کنید.

در جواب چرا این نوع از طلاق را رجعی می نامند سوال ابتدا باید بیان کرد به دلیل اینکه در قانون اسلام در طلاق برای مرد حقوق ربازگشت به زن را که به آن رجوع می گویند، در نظر گرفته شده است این نوع از طلاق را رجعی می نامند. پس از پی بردن با موضوع علت نامگذاری طلاق رجعه بهتر است به ابهام برخی از عزیزان که در چه صورت طلاق رجعی نیست پاسخ دهیم.

در چه صورت طلاق رجعی است:

  1. در صورتی که طلاق از قبل نزدیکی زن و شوهر انجام شود طلاق رجعی حساب نمی شود.
  2. در صورتی که زن یائسه شده باشد و طلاق در آن مدت انجام شود طلاق رجعی به حساب نمی آید.
  3. در صورتی که زوجیت طلاق توافقی را انتخاب کند امکان رجوع وجود ندارد پس طلاق از نوع رجعی نیست.
  4. در صورتی که زن و مرد ۳ بار از یکدیگر جدا شده باشند که در این صورت طلاق از نوع رجعی نمی باشد

(تمامی این مواردی که نام برده شد طلاق رجعی نمی باشد اما هر عامل دیگری که شامل این موارد در طلاق زوجین نشود و امکان رجوع مرد به زن باشد طلاق از نوع رجعی می باشد.)

شرایط طلاق رجعی در زمان عده!

شرایط طلاق رجعی در زمان عده!

همانطور که در مطالب زبر مطالعه کردیم تنها تحت قوانین حاکم جمهوری اسلامی طلاق رجعی امکان پذیر بوده و تحت شرایط نام برده شده طلاق از نوع رجعی نمی باشد حال قصد داریم شرایط طلاق رجعی در زمان عده را برایتان به تحریر در آوریم.

  • مدت زمان عده حدودا ۳ تا ۴ ماه می باشد
  • در دوران عده زمان عقد مرد نمی تواند توقع تمکین از زن را خواستار باشد.
  • در صورتی که یکی از زوجین مرد یا زن فوت کند دیگری می تواند از اموال او ارث ببرد.
  • در زمان عده مرد نمی تواند خواهر زنش را به همسری خود برگزیند.
  • در زمان حاملگی زن تا زمان فارغ شدن مادر باید عده نگه داشته شود.
  • در دوران عقد مرد موظف است نفقه زن را تمام و کمال پرداخت کند و در صورت عدم توافق بر سر مقدار نفقه دادگاه تعیین کننده نفقه می باشد. همچنین در نظر داشته باشید برای طلاق و گرفتن حق و حقوق خود از جمله نفقه می توانید به بهترین وکیل خانواده در تبریز مراجعه نمایید،‌این وکلا از دانش حقوقی بالایی برخوردار بوده و می توانند شما را در زمینه آشنایی با قوانین و حقوقتان راهنمایی کنند همچنین بهترین گزینه برای رسیدگی به دعاوی طلاق و خانواده شما هستند.

 سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلاق رجعی چیست؟ با وب سایت ما همراه باشید  

مراحل درخواست طلاق از طرف زن

 

  • مرد از پرداخت نفقه به همسر خود که جزء حقوق اولیه اوست اجتناب بورزد.
  • در هنگام عقد، زوجین نسبت به واگذاری حق طلاق به زن با یک دیگر توافق کرده باشند.
  • در طول مدت زمان عقد، مواردی نظیر عسر و حرج ( در ادامه مطلب به آن پرداخته شده است) از سوی مرد رخ داده باشد.

به طور کلی می توان گفت درخواست طلاق از سوی زن فرآیند نسبتا پیچیده ای بوده و تنها تحت شرایط خاصی امکان پذیر می باشد.بر اساس آنچه که در بند ۱۱۳۰ قانون کشور آمده، مهم ترین مواردی که جزء عسر و حرج به شمار می آیند شامل موارد زیر هستند.

  1. مرد بدون عذر موجه خانه و خانواده خود را برای مدت ۶ ماه متوالی ترک کرده باشد. همچنین هنگامی که در طول یک سال این مدت زمان، ۹ ماه متناوب باشد نیز زن می تواند تقاضای طلاق مطرح نماید.
  2. اگر مرد دچار اعتیاد به مواد مخدر بوده و یا آنکه مشروبات الکلی مصرف نماید، در صورتی که این موضوع موجب سست شدن پایه های بنیاد خانواده شود حق طلاق برای زوجه محفوظ خواهد بود.
  3. گاهی ممکن است مرد از سوی دادگاه های قضایی محکوم به حبس شده باشد. در صورتی که مدت زمان حبس وی بیش از ۵ سال باشد زن می تواند دادخواست طلاق را مطرح نماید.
  4. اگر مرد به هر دلیل رفتار مناسبی با همسر خود نداشته باشد و احتمالا او رو مورد ضرب و شتم قرار دهد، ممکن است دادگاه رای جدایی و طلاق را صادر نماید.
  5. در نهایت ابتلای مرد به هر نوع بیماری جسمانی یا روانی که غیر قابل درمان باشد می تواند موجب درخواست طلاق از سوی زن گردد.

مراحل درخواست طلاق از طرف زن

در ادامه باید گفت اقدام به طلاق چه از طرف مرد صورت بگیرد و چه از طرف زن یا اینکه به صورت توافقی باشد، نیازمند گذراندن نمودن مراحل قانونی خود خواهد بود. در کشور ما به دلیل اهمیت ویژه ای که نسبت به موضوع استحکام بنیاد خانواده وجود دارد، قوانین نسبتا پیچیده و سخت گیرانه ای جهت صدور حکم طلاق حاکم شده است. به همین منظور بهتر است برای رسیدگی به پرونده طلاق از بهترین وکیل خانواده در  مشهد کمک بگیرید، وکلا از دانش حقوقی بالایی برخوردار بوده همین موضوع باعث می شود با پایبندی به قوانین و به جهت کمک به شما برای پرونده طلاق تان مفید واقع شوند.

همانطور که گفته شد مطابق با قوانین شرعی و اسلامی، مواردی به منظور اعطای حق طلاق به زن پیش بینی شده است. همانند بسیاری دیگر از موارد حقوقی، هنگامی که زن بخواهد تقاضای طلاق مطرح نماید ناگریز به گذراندن سلسله مراتب مربوطه خواهد بود. در نخستین اقدام وی می بایست به یکی از دفاتر خدمات قضایی موجود در سراسر کشور مراجعه کرده و درخواست خود را مبنی بر جدایی از شریک زندگی خود ثبت نماید.

سپس دادخواست ارائه شده از سوی او به منظور بررسی دقیق تر و جامع تز به دادگاه خانواده ارسال خواهد شد. پس از اینکه پرونده طلاق به دادگاه ارسال شد تعیین زمان رسیدگی از طریق سامانه ثنا به طرفین ابلاغ خواهد شد. در نهایت نوبت به ارائه و ادله محکم و قانع کننده از سوی زن در روز دادگاه می رسد تا پس از آن رای عادلانه صادر شود.

همچنین مدارک لازم برای درخواست طلاق از طرف زن که ارائه هر یک از آنها جهت رسیدگی به پرونده الزامی است در ادامه آورده شده اند.

  • نسخه اصلی سند ازدواج
  • نسخه اصلی شناسنامه و کارت ملی هوشمند
  • ارائه نتیجه آزمایشات مرتبط با عدم بارداری زوجه
  • سایر مدارکی که وجود آن ها به منظور رسیدگی به پرونده الزامی است از جمله پر کردن فرم درخواست طلاق از طرف زن (اینترنتی) .
 
اگر که می خواهید اطلاعاتی در مورد  درخواست طلاق از طرف زن  با وب سایت ما همراه باشید 

درخواست طلاق از طرف زن + مراحل و مدارک

 ازدواج نوعی پدیده ای اجتماعی می باشد که از گذشته تاکنون همواره از سوی پیشوایان دینی ما مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت می توان گفت ازدواج، نخستین قدم به منظور تشکیل خانواده بوده و موجب تکامل در شخصیت و هویت هر فرد می گردد. اما امروزه ممکن است این پدیده به علل مختلف، سرانجام نامشخصی پیدا کرده و زوجین را مجبور به جدایی از یکدیگر بنماید. از آن جایی که درخواست طلاق از طرف زن همواره امری رایج بوده ، در مقاله پیش رو شرایط مربوط به آن را مورد بررسی قرار داده ایم. همچنین در نظر داشته باشید چنانچه در کرمانشاه ساکن هستید و به مشکلات طلاق دچار شده اید می توانید به بهترین وکیل مشهد مراجعه کنید. بهترین وکیل های معرفی شده در بهترین وکیل کرمانشاه جزو وکلای سرشناس و خبره بوده و میتواند در روند رسیدگی به پرونده های شما بسیار مفید واقع شوند.

طلاق چیست؟

 در پاسخ به سوال طلاق چیست؟ طلاق کلمه ی عربی و به معنای رهایی و جدا شدن از بند بوده و در اصطلاح حقوقی مساوی با پایان زندگی مشترک میان زوجین می باشد. به مفهوم ساده تر می توان گفت هر زمان که زوجین به این نتیجه برسند که در انتخاب شریک زندگی خود دچار اشتباه شده اند قادر به مطرح نمودن درخواست طلاق خواهند بود.

لازم به ذکر است که علت تقاضای طلاق در بین همه افراد یکسان نبوده و هر زمان که در میان زوجین از نظر ذهنی و عاطفی تفاهم کافی برقرار نباشد آن ها تصمیم به جدایی از یکدیگر خواهند گرفت. البته می بایست این نکته را مد نظر قرار داد که وجود برخی اختلافات جزئی میان زن و شوهر تا حدودی طبیعی بوده که اینگونه ناسازگاری ها صرفا به طلاق ختم نخواهند شد.

به موجب توصیه دین مبین اسلام، در صورت بروز این اختلافات بهتر است در وهله اول از روش های مسالمت آمیز نسبت به حل و فصل نمودن آن ها اقدام شود. در حال حاضر مراجعه به مشاوران معتبر در امر ازدواج و زندگی زناشویی می تواند یک گزینه مناسب جهت برطرف نمودن اختلافات به وجود آمده میان زن و شوهر باشد.

بدیهی است که در صورت عدم تاثیرگذاری راه حل های ذکر شده آخرین مرحله برای حل اختلافات موجود، طلاق خواهد بود. نحوه جدایی زوجین هم از یکدیگر متفاوت بوده و درخواست طلاق ممکن است از سوی هر یک از آن ها مطرح گردد.

به همین منظور انتخاب وکیل متخصص می تواند با به کارگیری از زبان حقوقی ، موکل خود را در جهت حل و فصل نمودن هرچه بهتر پرونده وی یاری نماید. هم اکنون تعدادی چند از بهترین وکیل طلاق در مشهد مشغول به کار و ارائه خدمات لازم نسبت به مراجعه کنندگان می باشند.

 
سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علت تقاضای طلاق با وب سایت ما همراه باشید 

قصاص چیست؟ ➕ شرایط اجرای قصاص ⚖️

  شود،‌در واقع اگر بخواهیم قصاص را به زبان عامیانه تر بیان کنیم بهتر است بگوییم که قانون برای هر جرمی مجازاتی در نظر گرفته است و بستگی به شرایط ارتکاب جرم دارد ،‌قصاص نیز یکی از مجازاتی است که قانون رای آسیب به جان و تن شخص یا اشخاص از عمد وضع کرده است،‌برخی قصاص را با اعدام یکی می دانند اما باید بگوییم که ن دو از همه نظر با یکدیگر تفاوت دارند به همین منظور ما تصمیم گرفته ایم مطالبی را برای شما به تحریر درآورده تا با موضوع قصاص چیست و شرایط اجرای قصاص آشنا شوید برای درک بهتر این مطالب بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 حکم قصاص چیست؟ + انواع قصاص!

ریشه قصاص در واقع به قص به معنی پیگیری کردن می باشد،‌ اصل قصاص اساسا به منظور مجازات شدن فرد به مقدار جرمی می باشد که مجرم مرتکب شده است. اما اگر به خواهیم به معنی آن در فعل توجه کنیم به معنی سری انجام شدن به معطلی انجام شدن می شود، برای مثال در گذشته به اینصورت بود که اگر فردی قبل از ظهر یک شخص را به قتل می رساند در صورت مشخص شدن قاتل قبل از غروب آفتاب اعدام می شد این نیز به دلیل نبودن زندان و محل نگهداری متهمان بود.

انواع قصاص: 

قصاص خود به دو نوع قصاص نفس و قصاص عضو تقسیم می شود از شرایط تحقق قصاص می بایست به تعادل بین آزادی یا زندانی بودن، هم دین بودن، شرایط عقلانی شخص اشاره کرد.

قصاص نفس چیست؟: قصاص نفس در واقع مانی انجام می شود فرد خاطی، جرم سلب کننده حیات را به گونه ای انجام داد باشد که باعث مرگ مقتول شده باشد. که در این صورت طبق خواسته اولیای دم که خواستار قصاص مجرم هستند پرونده به اجرای احکام کیفری برای رسیدگی ارجاع داده می شود، در اینصورت بهتر است به بهترین وکیل کیفری در  شیراز مراجعه کنید، وکیل جنایی از آنجایی که از دانش حقوقی بالای با موضوع قصاص و شرایط تحقق قصاص آشنایت دارد و همچنین مسلط به قوانین جرایم کیفری می باشد می تواند بهترین گزینه برای پیگیری پرونده های قصاص باشد.

قصاص چگونه انجام می شود؟

 

با سلام خدمت دوستان عزیزمم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قصاص نفس و قصاص عضو با وب سایت ما همراه باشید 

قانون جدید حق طلاق ⚖️ نکات مهمی که درباره حق طلاق باید بدانید!

 در پاسخ به سوال حق طلاق برای زن خوب است یا بد باید بیان نمود که به دلیل سخت گیری هایی که در طلاق از طرف زن وجود دارد باید گفت حق طلاق یک مزیت برای زن بشمار می آید، یا به طور دیگر دادگاه طبق شرایط اثبات عسر و حرج به زن اجازه طلاق می دهد، اما زن با داشتن وکالت طلاق می تواند بدون اثبات چیزی و در کوتاه تر شدن زمان به راحتی می توانید خود را از یک ازدواج اشتباه و نشخوار فکری خلاص کند.

 
قانون جدید حق طلاق ⚖️ نکات مهمی که درباره حق طلاق باید بدانید!

از گذشته تا به امروز حق طلاق با مرد بوده است و تا الان هیچ تغیراتی در این قانون ایجاد نشده است، در واقع هنگامی که می گوییم حق طلاق با مرد است در واقع داریم به این موضوع که مرد در هر زمان که بخواهد می تواند به دادگاه مراجعه کرده و زوجه را طلاق دهد اشاره می کنیم. طبق قوانینی که با موضوع ازدواج و طلاق در ایران ثبت شده است، مرد می تواند با پرداخت تمامی حق و حقوق زن اعم از نفقه، مهریه، اجرت المثل و ... زوجه را در هر زمان که بخواهد طبلاق دهد. اما این شرط برای زن صدق نمی کند در واقع به بیان دیگر زن نمی تواند در هر زمان و به هر دلیلی که بخواهد از همسرش طلاق بگیرد، در حقیت در خواست طلاق از طرف زوجه به دو روش میسر می باشد اولین روش که همه ما به آن آگاه هستیم داشتن ادله محکمه پسند و اثبات عسر و حرج می باشد، دومین روش داشت حق طلاق زن می باشد. مقاله تحریر شده ما نیز درباره قانون جدید حق طلاق می باشد در ادامه مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با این موضوع آشنا شویم.

حق طلاق چیست؟

در تعریف حق طلاق باید گفت، حق طلاق بر پایه سندی است که زوج در دوره عقد به زوجه تقدیم می کند. زن در صورتی که این حق طلاق را داشته باشد می تواند حتی بدون حضور مرد درخواست طلاقش را به دادگاه ارائه دهد، همچنین این نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید که زن با داشتن حق طلاق نه تنها می تواند بدون حضور مرد درخواست طلاق دهد بلکه می تواند تمامی حق و حقوق خود را نیز از مرد اخذ کند. حال سوال اینجاست چگونه می توانیم حق طلاق را از مرد بگیریم، به درستی باید گفت گرفتن حق طلاق و با داشتن شرایط زیر میسر می باشد.

روش های گرفتن حق طلاق:

  • سوء رفتار زوج
    جنون زوج
    اعتیاد زوج
    ناپدید شدن مرد
    ترم منزل از طرف مرد بدون داشتن دلیل محکمه پسند
    اخذ حق طلاق در زمان عقد و ثبت در سند ازدواج
     داشتن بیماری های لاعلاج و صعب الاج
    اشتغال مرد در فعالیت هایی که به شان و شخصیت خانواده آسیب بزند.
    آسیب رساندن به حیثیت و آبروی زوج
    محکومیت زوج به حبس بیش از 5 سال
    مشکل در بچه دار شدن زوج بیش از 5 سال
    ازدواج دوباره زوج بدون اجازه زوجه
    توافق بر سر هزینه و نفقه، حضانت کودکان
    در صورتی که در تهران زندگی می کنید مراجعه به بهترین وکیل خانواده تهران و در صورت عدم زندگی در تهران می توانید به وکیل خانواده شهر خودتان مراجعه کنید و با اعطای وکالت به وکیل به راحتی و طبق قوانین حق طلاق را ازآن خود کنید.  همچنین شما با مراجعه به سایت bartarinvokala.com می توانید در هر شهری که زندگی می کنید،وکیل مورد نظرتان را پیدا کنید.

(همچنین در نظر داشته باشید عدم پرداخت نفقه زن می تواند درخواست نفقه را به دادگاه ارائه داده و حق طلاق را ازآن خود کند.)

 

سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  قانون جدید حق طلاق با وب ساایت ما همراه باشید 

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

 

هشت ویژگی بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

همانطور که در مطالب بالا نیز خوانید امروزه به دلیل زیاد شدن مشکلات جامعه اشخاص زیادی با معضلات حقوقی در گیر هستند و برای اینکه بتواند این دشخوار ها را پشت سر بگذارند به وکیل احتیاج پیدا می کنند ، سوال مهم اینجاست ما برای اینکه بتوانیم یک وکیل خوب را پیدا کنیم باید به چه چیز هایی توجه داشته باشیم، مهم ترین مسئله ای که باید به آن توجه داشت ویژگی های بهترین وکیل کرج می باشد، به نظر شما بهترین وکیل کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه خصوصیات وکیل کرج را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. امانت دار بودن وکیل: از مهم ترین مسائل در ویژگی های وکیل که باید در نظر داشته باشید امین و امانت دار بودن وکیل می باشد، در واقع وکیل نباید هیچگاه راز های موکل و از همه مهم تر اطلاعات موکلش را فاش کند.
  2. آپدیت بودن وکیل: همانطور که همه ما به این موضوع که قوانین کشور روزبه رو در حال تغییر میباشد آگاه هستیم، باید وکیلی را برای خود انتخاب کنیم که طبق قوانین روز اطلاعاتش را بروز کند. وکیلی که صرفا به اطلاعات قدیمی خود اکتفا کند نمی تواند وکیل خوبی برای قبول پرونده شما باشد.
  3. عدم سقم و بلوف زدن: یک نکته دیگری که باید بدانید؟ وکیلی را برای رسیدگی به پرونده تان انتخاب کنید که از سخنان دروغین و بلف زدن بپرهیزد. وکیل خوب در کرج باید موکلش را از روند پیگیری پرونده باخبر سازد و همچنین نتیجه پرونده را برای موکل توضیح دهد. همچنین وکیلی خوب است که از بزرگنمایی خود بپرهیزد یعنی به چیزی که می داند به نتیجه نمیرسد و یا از عهده این وکیل خارج است موکل را امیدوار نسازد.
  4. استفاده از تجربیات دیگر وکلا: یکی از ویژگی های بارز یک وکیل خوب استفاده از تجربه دیگران است وکیل تنها نباید به تجربه و دانش خودش بسنته کند بلکه باید از دیگر وکلایی که تجربه اینگونه از پرونده ها را داشته اند نیز کمک بگیرد.
  5. برخورد محترمانه با قاضی و کمک به حل پرونده: این مورد نیز مانند دیگر موارد از ویژگی های وکیل بشمار می آید، وکیل حاذق می بایست رفتار نیکو و محترمانه با قاضی داشته باشد همچنین با جمع آوری ادله مناسب و پیگیری های به موقع همچنین در جریان گذاشتن قاضی از روند پرونده به ایشان در حل پرونده کمک کند.
  6. رفتار محترمانه با موکلین: از دیگر ویژگی های وکیل باید به رفتار و کردار مناسب با موکلین اشاره کرد، وکیلی را در کرج انتخاب کنید که احترام با موکلین را جزو اولویت هایش قرار می دهد.
  7. پایبندی به زمان: پایبندی به زمان و آن تایم بودن وکیل در اولویت قرار دارد ، وکیل می بایست در تایم مقرر در دادگاه حضور پیدا کند در واقع وکیلی خوب است که بتواند زمان بندی مناسبی برای پرودن هایش داشته باشد.
  8. فن بیان قوی: وکیل نیز باید فن بیان و قدرت کلام بالایی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی در مقابل قاضی از شما دفاع کرده و حق و حقوق تان را بگیرد. وکیل باید بتواند با بیان شیوا و صدای رسا دفاعیه شما را ارائه دهد.

چهار نکته مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج!

خب همانطور که در مطلب بالا ویژگی های وکیل خوب را مطالعه کردید حال زمان آن رسیده است که با نکات مهم در انتخاب وکیل کرج آشنا شوید:

  1. تجربه و تخصص های وکیل: از مهم ترین نکاتی در هنگام انتخاب بهترین وکیل کرج باید در نظر داشته باشید، تجربه و تخصص وکیل می باشد. میزان تحصیلات وکیل، تعداد موفقیت در پرونده ها و از همه مهم تر تجربه وکالتش می تواند نشان دهنده ماهر بودن وکیل باشد.
  2. ارتباط قوی با موکل: از دیگر نکات قابل توجه برای موکلان! رابطه وکیل و موکل می باشد، صبر و بردباری وکیل، رفتار مناسب آن نشان دهنده تبحرش در مدیریت قوی وکیل می باشد.
  3. حق الوکاله وکیل: همچنین نکته بسیار حائز اهمیت برای انتخاب وکیل دستمزد وکیل می باشد. حتما قبل از بستن قرارداد با وکیل به روی هزینه و دستمزد توافق کنید، این مورد یکی از ضروری ترین نکاتی است که باید در نظر داشته باشید.
  4. مشاوره قبل از اخذ وکیل: حتما قبل از سپردن پرونده تان به وکیل جلسات مشاوره با وکیل برگزارید کنید که بتواند شما را با جریانپرونده آشنا ساخته همچنین درباره روند کار وکیل و راهنمایی آن آشنا می شوید.

نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید!

 

سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم در انتخاب بهترین وکیل کرج که باید بدانید!  با وب سایت ما همراه باشید 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد